FAQ – Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy mogę przyjść na spotkanie Klubu?
    Tak. Zanim dołączysz do naszego Klubu, możesz brać udział w naszych spotkaniach jako Gość. Pozwoli Ci to zobaczyć jak wyglądają nasze warsztaty, wyrobisz sobie opinię i sprawdzisz czy forma, którą obieramy na sesjach klubu, podoba Ci się na tyle żeby do nas dołączyć.
     
  2. Kiedy odbywają się spotkania Klubu?
    Spotykamy się raz w tygodniu, w każdą środę o 18:30. Wyjątkiem jest okres wakacyjny, w trakcie którego organizujemy spotkania łączone z innymi klubami Toastmasters. Miejsce i inne szczegóły na temat spotkania znajdziesz w sekcji Wydarzenia na naszym profilu na Facebooku:
    https://www.facebook.com/ToastmastersKrakow/
     
  3. Czy muszę się przygotować na spotkanie?
    Jedyne co musisz mieć pod ręką to dobry nastrój. W trakcie naszych spotkań staramy się, aby pogodna atmosfera była zawsze obecna. Każdy z uczestników, także Goście, powinni dobrze się bawić i wynieść ze spotkania jak najwięcej.
     
  4. Czy jako Gość mogę brać aktywny udział w spotkaniu?
    Tak. W trakcie spotkania Toastmasters możesz udzielać się podczas rozgrzewki oraz wziąć udział w konkursie gorących pytań czyli wypowiedzi improwizowanych, na który może zgłosić się każdy z uczestników spotkania.
     
  5. Czy udział w spotkaniach jest płatny?
    Jako Gość możesz uczestniczyć w spotkaniach za darmo, po przystąpieniu do klubu opłata członkowska w wysokości 220 zł pobierana jest co pół roku
     
  6. Co daje bycie członkiem klubu Toastmasters?
    Przystąpienie do klubu da Ci możliwość pełnego uczestnictwa w spotkaniach, realizowania programu edukacyjnego Toastmasters oraz wygłaszania mów przygotowanych, realizowanych zgodnie z wybraną przez siebie ścieżką edukacyjną.
     
  7. Chciałbym zapytać o coś innego, ale nie znalazłem odpowiedzi na tej stronie.
    Żaden problem – skontaktuj się z nami za pośrednictwem Facebooka lub przyjdź na spotkanie. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.